Poznanie oczekiwań i wizji naszego partnera jest kluczowe w osiągnięciu odpowiednich rezultatów. Po wielu współpracach zauważyliśmy, że nawet krótka rozmowa często pozwala na lepsze zrozumienie, a w rezultacie atrakcyjniejszą współpracę.
Jak pracujemy?
Statek wypływający z portu bez mapy i celu podróży w pewnym momencie zatonie lub w najlepszym przypadku wróci do punktu wyjścia – podobnie jest z wizerunkiem marki w internecie, dlatego na tym etapie wyznaczamy cel i tworzymy wstępną strategię, jak do niego dotrzemy.
Wszystko, co ustaliliśmy, zostaje zawarte w umowie, ale oczywiście to czysta formalność, ponieważ wierzymy w siłę wzajemnego szacunku i komunikacji, bez których umowa nie miałaby żadnej wartości 😀.
Tworzymy projekt oraz w zależności od wcześniejszych ustaleń różne jego wersje. Wszystkie koncepcje przed wdrożeniem przedstawiamy naszym klientom. Zależy nam, aby współpraca i rezultaty w pełni spełniały ich oczekiwania.
Jeżeli nasz partner ma jakiekolwiek zastrzeżenia, analizujemy je, a następnie szukamy najlepszych alternatyw, aby wprowadzić nowe rozwiązania zastępujące te niesatysfakcjonujące.
Po dokładnym, trzypoziomowym sprawdzeniu przez nas projektu oraz akceptacji go przez klienta, wdrażamy go w oparciu o skuteczne, udokumentowane oraz najnowsze technologie dbając o wysoką jakość i wydajność. Nie musimy przecież wspominać o profesjonaliźmie.
Optymalizujemy
Obserwujemy pierwsze rezultaty projektu, analizujemy je i gdyby zaistniała taka potrzeba optymalizujemy. Rynek jest dynamiczny, dlatego obserwacja i wnioski są ważnym elementem rozwoju firmy w internecie.
Mimo że po zakończeniu projektu klient może nas poprosić o przeprowadzenie krótkiego szkolenia dotyczącego edytowania, dostosowywania i aktualizowania strony internetowej lub prowadzenia projektu, większość naszych partnerów nadal korzysta z naszych usług obsługi blogów i stron internetowych, konserwacji i wsparcia technicznego.