Nie, ponieważ jest to model, który zmusza do działań niezgodnych z wytycznymi wyszukiwarki Google.
Zdajemy sobie sprawę, że taka forma rozliczenia jest preferowana przez wielu klientów, jednak to rozwiązanie ma wiele wad. Przede wszystkim ogranicza możliwość działania – na początku klient nie ponosi żadnych opłat, więc agencja nie ma możliwości tworzenia dla niego treści czy budowania linków, bo wszystkie te czynności są bardzo kosztowne. Bez nich nie można osiągnąć pożądanego efektu.
Marketing internetowy
Nasza agencja interaktywna zajmuje się również marketingiem internetowym. Wykorzystujemy szereg narzędzi i strategii takich jak Google Ads czy Facebook Ads, aby zapewnić oczekiwane wyniki.

Dzisiejsze czasy dzięki m.in. dzięki dostępowi do całego świata w dowolnym czasie i miejscu dają nam ogromne możliwości w zakresie docierania do ludzi. Nie trzeba, jak kiedyś, wieszać ogromnych banerów w centrum Waszawy, aby dotrzeć do odbiorców – choć zapewne czasem i to nie wystarczało. Kampanie reklamowe charakteryzują się mierzalnością wyników, które można poddać analizie i wyciągnąć wnioski. Znacznie ułatwia to pracę marketerów – czyli nas :D oraz redukuje koszty, związane z nieefektywną reklamą.
Zbadamy sektor, w który celujesz. Dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe i zorientujemy się, jakie trendy będą wówczas obecne na rynku. Stworzymy slogany, które zostaną zapamiętane przez internautów i wywrą na nich pozytywny wpływ.
Jednym słowem wykorzystamy nasze doświadczenie i wiedzę, aby zapewnić Twojej firmie sukces. Twój rozwój to nasz rozwój. Twój zysk to nasz zysk.
- Kampania reklamowa może zagwarantować szybkie zyski,
- Działa szybciej niż pozycjonowanie i optymalizacja,
- Pozwala na mierzalność wyników i poddania ich analizie.
Google Ads (Adwords)
Facebook Ads
Social Media Marketing
E-mail marketing
Content marketing
Pozycjonowanie i SEO
Gdy Ty się rozwijasz, my również się rozwijamy. Twój zysk to również nasz zysk. Wyznajemy zasadę partnerstwa w sukcesie. Zapewniamy Ci najnowsze, sprawdzone i dobrze klasyfikowane przez Google rozwiązania z dziedziny reklamy online. Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi i technik, nie bojąc się przy tym eksperymentować, a wszystko po to, aby przynieść Twojej firmie jak największe korzyści. Zrobimy to, co będzie potrzeba w akceptowanym przez Google zakresie, aby dostarczyć efekty.
Ten typ kampanii umożliwia umieszczanie reklam w rozległej sieci wyników wyszukiwania Google. Pozwala na wyświetlanie reklam osobom, które aktywnie szukają Twoich produktów i usług online lub podobnych.
Ten rodzaj kampanii umożliwia wyświetlanie reklam atrakcyjnych wizualnie. Dzięki kampanii w sieci reklamowej z łatwością możesz dotrzeć do internautów na innych stronach www.
Kampanie produktowe pomagają promować produkty, ponieważ dostarczają potencjalnym klientom szczegółowe informacje o tym, co sprzedajesz, jeszcze zanim wejdą w Twoją reklamę.
Ten typ kampanii umożliwia wyświetlanie reklam wideo przed i w trakcie trwania filmów w serwisie YouTube oraz w aplikacjach i witrynach partnerów Google.
Ten typ kampanii upraszcza proces docierania do większej liczny użytkowników, którzy mogą potencjalnie wydać pieniądze w aplikacji. Twoja kampania będzie promowana w usługach Google np. w wyszukiwarce, Google Play i innych.
Lokalne kampanie reklamowe mogą pomóc firmom w dostarczaniu potencjalnym klientom informacji, których potrzebują, aby zdecydować, kiedy i jak odwiedzić Twój sklep. Ułatwiają promocję sklepu w serwisach Google, m.in. w sieci wyszukiwania i reklamowej Google, Mapach i YouTube.
Kampanie typu discovery wykorzystują dużą bazę odbiorców Google, sygnały dotyczące zamiarów klientów oraz analizę ich zachowań w sieci, i wyświetlają reklamę osobom gotowym na poznanie Twojej marki oraz wejście z nią w interakcję.
Ostatni rodzaj reklamy, czyli kampania inteligentna, pozwala na wyświetlanie niemal wszystkich formatów reklam w sieci reklamowej Google, które można wykorzystać na wszystkich etapach ścieżki zakupowej w celu dotarcia do odbiorcy.
Zaczynamy od analizy Twoich celów. Chcemy dowiedzieć się również o Twojej firmie, profilu klientów oraz jej działalności. Wszystkie te informacje pozwolą nam trafniej tworzyć treści, które będą zachęcały klientów do kliknięcia w reklamę lub link, przekierowujący do Twojej witryny internetowej.
Na tym etapie sprawdzamy działania konkurencji, obecnie obowiązujące trendy na rynku i inne informacje, takie jak koszt za jedno kliknięcie w reklamę. Wyznaczamy także słowa kluczowe i ewentualną niszę, w którą będziemy celowali podczas trwania kampanii marketingowej.
Gdy po badaniu rynku przedstawimy Twojej firmie nasze plany i strategię a on uzyska Waszą akceptację, wdrożymy go zgodnie z wcześniej wyznaczonym schematem. Wykorzystamy wszystkie metody, które będą uwzględnione w umowie, takie jak content marketing, kampanie Google Ads i Facebook Ads czy link building.
Nie. W naszych działaniach dbamy nie o ilość, a o jakość. Reklamy typu PPC – price per click, czyli płatność nie za wyświetlanie reklamy a za kliknięcia – najlepiej kierować do użytkowników, którzy nie będą generowali pustego ruchu, a do takich, którzy są rzeczywiście zainteresowani konkretnymi usługami lub produktem.
Wszystko zależy od tego, na jakie działania się zdecydujesz. W przypadku usług jednorazowych wystawiamy fakturę VAT. Jeżeli jednak interesują Cię długofalowe działania — sytuacja wygląda inaczej. W takiej sytuacji podpisujemy umowę na minimum 3 miesiące do roku. Minimalny czas to 12 tygodni, ponieważ mniej więcej po takim czasie widać efekty. Po tym czasie będziesz mógł zdecydować, czy współpraca z PAGIX Ci się podobała i chcesz ją kontynuować, czy nie.
Stworzymy dla Ciebie stronę internetową, doradzimy lub przeprowadzimy bezpłatne konsultacje. Skontaktuj się z nami i razem stwórzmy coś wspaniałego ❤️!