Marketing internetowy

Nasza agencja interaktywna zajmuje się również marketingiem internetowym. Wykorzystujemy szereg narzędzi i strategii takich jak Google Ads czy Facebook Ads, aby zapewnić oczekiwane wyniki.

Marketing internetowy
Internet, czyli narzędzie hanldowe na miarę XXI wieku.

Dzisiejsze czasy dzięki m.in. dzięki dostępowi do całego świata w dowolnym czasie i miejscu dają nam ogromne możliwości w zakresie docierania do ludzi. Nie trzeba, jak kiedyś, wieszać ogromnych banerów w centrum Waszawy, aby dotrzeć do odbiorców – choć zapewne czasem i to nie wystarczało. Kampanie reklamowe charakteryzują się mierzalnością wyników, które można poddać analizie i wyciągnąć wnioski. Znacznie ułatwia to pracę marketerów – czyli nas :D oraz redukuje koszty, związane z nieefektywną reklamą.

Pomożemy Twojej firmie przyciągnąć uwagę klientów.

Zbadamy sektor, w który celujesz. Dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe i zorientujemy się, jakie trendy będą wówczas obecne na rynku. Stworzymy slogany, które zostaną zapamiętane przez internautów i wywrą na nich pozytywny wpływ.

Jednym słowem wykorzystamy nasze doświadczenie i wiedzę, aby zapewnić Twojej firmie sukces. Twój rozwój to nasz rozwój. Twój zysk to nasz zysk.

Kilka zalet inwestycji w marketing internetowy
  • Kampania reklamowa może zagwarantować szybkie zyski,
  • Działa szybciej niż pozycjonowanie i optymalizacja,
  • Pozwala na mierzalność wyników i poddania ich analizie.
Nasze narzędzia i strategie

Google Ads (Adwords)

Facebook Ads

Social Media Marketing

E-mail marketing

Content marketing

Pozycjonowanie i SEO

PAGIX, czyli Twój partner w sukcesie

Gdy Ty się rozwijasz, my również się rozwijamy. Twój zysk to również nasz zysk. Wyznajemy zasadę partnerstwa w sukcesie. Zapewniamy Ci najnowsze, sprawdzone i dobrze klasyfikowane przez Google rozwiązania z dziedziny reklamy online. Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi i technik, nie bojąc się przy tym eksperymentować, a wszystko po to, aby przynieść Twojej firmie jak największe korzyści. Zrobimy to, co będzie potrzeba w akceptowanym przez Google zakresie, aby dostarczyć efekty.

Jakie typy kampanii oferuje Google Ads (Adwords)?
Kampania w sieci wyszukiwania

Ten typ kampanii umożliwia umieszczanie reklam w rozległej sieci wyników wyszukiwania Google. Pozwala na wyświetlanie reklam osobom, które aktywnie szukają Twoich produktów i usług online lub podobnych.

Kampania w sieci reklamowej

Ten rodzaj kampanii umożliwia wyświetlanie reklam atrakcyjnych wizualnie. Dzięki kampanii w sieci reklamowej z łatwością możesz dotrzeć do internautów na innych stronach www.

Kampanie produktowe

Kampanie produktowe pomagają promować produkty, ponieważ dostarczają potencjalnym klientom szczegółowe informacje o tym, co sprzedajesz, jeszcze zanim wejdą w Twoją reklamę.

Kampania wideo

Ten typ kampanii umożliwia wyświetlanie reklam wideo przed i w trakcie trwania filmów w serwisie YouTube oraz w aplikacjach i witrynach partnerów Google.

Uniwersalne kampanie promujące aplikację

Ten typ kampanii upraszcza proces docierania do większej liczny użytkowników, którzy mogą potencjalnie wydać pieniądze w aplikacji. Twoja kampania będzie promowana w usługach Google np. w wyszukiwarce, Google Play i innych.

Kampania lokalna

Lokalne kampanie reklamowe mogą pomóc firmom w dostarczaniu potencjalnym klientom informacji, których potrzebują, aby zdecydować, kiedy i jak odwiedzić Twój sklep. Ułatwiają promocję sklepu w serwisach Google, m.in. w sieci wyszukiwania i reklamowej Google, Mapach i YouTube.

Kampania discovery

Kampanie typu discovery wykorzystują dużą bazę odbiorców Google, sygnały dotyczące zamiarów klientów oraz analizę ich zachowań w sieci, i wyświetlają reklamę osobom gotowym na poznanie Twojej marki oraz wejście z nią w interakcję.

Kampania inteligentna

Ostatni rodzaj reklamy, czyli kampania inteligentna, pozwala na wyświetlanie niemal wszystkich formatów reklam w sieci reklamowej Google, które można wykorzystać na wszystkich etapach ścieżki zakupowej w celu dotarcia do odbiorcy.

Jak widzimy marketing?
Analiza celów

Zaczynamy od analizy Twoich celów. Chcemy dowiedzieć się również o Twojej firmie, profilu klientów oraz jej działalności. Wszystkie te informacje pozwolą nam trafniej tworzyć treści, które będą zachęcały klientów do kliknięcia w reklamę lub link, przekierowujący do Twojej witryny internetowej.

Badanie rynku

Na tym etapie sprawdzamy działania konkurencji, obecnie obowiązujące trendy na rynku i inne informacje, takie jak koszt za jedno kliknięcie w reklamę. Wyznaczamy także słowa kluczowe i ewentualną niszę, w którą będziemy celowali podczas trwania kampanii marketingowej.

Wdrożenie działań

Gdy po badaniu rynku przedstawimy Twojej firmie nasze plany i strategię a on uzyska Waszą akceptację, wdrożymy go zgodnie z wcześniej wyznaczonym schematem. Wykorzystamy wszystkie metody, które będą uwzględnione w umowie, takie jak content marketing, kampanie Google Ads i Facebook Ads czy link building.

Często zadawane pytania
Jak możemy Ci pomóc?

Stworzymy dla Ciebie stronę internetową, doradzimy lub przeprowadzimy bezpłatne konsultacje. Skontaktuj się z nami i razem stwórzmy coś wspaniałego ❤️!

Rozwiń wszystkie zgody
Wysyłanie

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookies. Robimy m.in. aby poprawić Twój komfort w korzystaniu z naszej strony internetowej. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej przejdź do naszej Polityki Cookies.

×