Kariera

Miasto nocą
Każda kariera zawodowa gdzieś się zaczyna.

Jesteś studentem? Super! Niektórzy z zespołu PAGIX zostali zatrudnieni jako uczący się i nadal z nami są. Dołącz do nas, aby szybko się rozwijać i mieć realny wpływ na dynamiczne projekty internetowe.

Może jesteś już doświadczonym profesjonalistą? Bardzo dobrze. Potrzebujemy Cię do naszych bardziej zaawansowanych i wyrafinowanych projektów, aby pomóc i przyczynić się do uzyskania najlepszych wyników.

Nasze wartości pracy.

Wierzymy w potencjał jednostki. Dbamy o to, aby każdy członek zespołu został wysłuchany i doceniony. W związku z tym nie narzucamy korporacyjnej hierarchii, lecz pracujemy na zasadzie koleżeństwa – jeżeli nie znasz się na czymś, inni chętnie Ci podpowiedzą.

Każdego dnia stawiamy czoła nowym wyzwaniom. Pracujemy zdalnie, nie określamy w związku z tym sztywnych godzin pracy – projekt możesz rozwijać rano, po południu lub w nocy – ważne, aby dotrzymać terminu.

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli pracujesz w tych rolach.
Zespół
Rola
Lokalizacja
Inżynieria
Praca zdalna
Marketing
Praca zdalna

Jakie są korzyści i benefity z pracy w PAGIX?

Duża samodzielność

Uważamy to, za nas największy atut. Nie narzucamy sztywnych godzin pracy i korporacyjnej hierarchii.

Premie od wykonanych zleceń

Wierzymy, że odpowiednie docenienie dobrze wykonanej pracy jest czymś naturalnym i oczywistym.

Możliwość rozwoju przy ambitnych projektach

Mierzymy się z różnymi projektami, niektóre są proste, a inne skomplikowane, wymagające kreatywności.

Nie ma odpowiadającego Ci stanowiska?

Nic nie szkodzi! Jeżeli chcesz dołączyć do agencji interaktywnej PAGIX, wyślij nam swoje CV, a my odezwiemy się, kiedy pojawi się oferta, która będzie Cię mogła interesować.

Możesz także zaobserwować nasz profil LinkedIn. Są tam publikowane najnowsze oferty pracy naszej agencji interaktywnej.

Rozwiń wszystkie zgody
Wysyłanie
WordPress Developer
1/2 etatu, praca zdalna

Jesteśmy energicznie rozwijającą się nowoczesną agencją interaktywną łączącą specjalistyczną wiedzę i pasję. Współpracę opieramy na komunikacji i wzajemnym zrozumieniu. Chcemy, aby klienci naszej agencji odnosili sukcesy online w swoich dziedzinach. Tworzymy dla nich wysokiej klasy strony www oraz przestrzeń w internecie.

Model współpracy
  • Praca w 100% zdalna. Sam decydujesz o godzinach pracy;
  • Rozliczenie na godziny (zlecenie) przy ustalonej stawce godzinowej lub umowa B2B.
Poszukiwane kompetencje
  • Bardzo dobra znajomość Wordpress z poziomu CMS;
  • Bardzo dobra znajomość HTML5, CSS3;
  • Dobra znajomość JavaScript oraz jQuery;
  • Dobra znajomość PHP (OOP);
  • Umiejętności tworzenia responsywnych stron internetowych (RWD);
  • Umiejętność optymalizacji stron na podstawie wytycznych SEO;
  • Umiejętność wdrażania i analizowania struktur mikrodanych;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+ minimum;
  • Terminowość i umiejętność samodzielnej pracy.
Mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość cPanelu;
  • Umiejętność pisania tekstów;
  • Znajomość Adobe XD;
  • Unikanie wtyczek i zastępowanie ich kodem;
Zakres Obowiązków
  • Samodzielne tworzenie stron internetowych, sklepów i portali internetowych w oparciu o Wordpress;
  • Edytowaniee istniejących szablonów graficznych;
  • Poruszanie się oraz obsługa hostingu/serweru w cPanel;
  • Współpraca z Copywriterem
Nasza oferta
  • Wynagrodzenie w zależności od posiadanego doświadczenia;
  • Realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój projektów;
  • Brak odgórnie narzuconych godzin pracy, liczy się deadline;
  • Duża samodzielność.
Social Media Specialist
1/2 etatu, praca zdalna

Jesteśmy energicznie rozwijającą się nowoczesną agencją interaktywną łączącą specjalistyczną wiedzę i pasję. Współpracę opieramy na komunikacji i wzajemnym zrozumieniu. Chcemy, aby klienci naszej agencji odnosili sukcesy online w swoich dziedzinach. Tworzymy dla nich wysokiej klasy strony www oraz przestrzeń w internecie.

Model współpracy
  • Praca w 100% zdalna. Sam decydujesz o godzinach pracy;
  • Rozliczenie na godziny (zlecenie) przy ustalonej stawce godzinowej lub umowa B2B.
Poszukiwane kompetencje
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+ minimum;
  • Terminowość i umiejętność samodzielnej pracy;
  • Umiejętność pisania tekstów (doskonała znajomośc polszczyzny pisanej);
  • Biegła znajomość portali społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, Pinterest, Twitter);
  • Umiejętność tworzenia grafik i dobierania gotowych darmowych "Stock Photos & Images";
  • Umiejętności analityczne, wyciąganie wniosków na podstawie danych;
  • Umiejętność wdrażania i analizowania struktur mikrodanych;
  • Dobra znajomość trendów Social Media;
  • Umiejętność budowania relacji.
Mile widziane
  • Znajomość Facebook Ads.
Zakres Obowiązków
  • Prowadzenie profili firm, organizacji pozarządowych lub innych w mediach społecznościowych;
  • Przygotowywanie harmonogramu postów oraz jego realizację;
  • Opracowywanie materiałów niezbędnych do realizacji harmonogramu.
Nasza oferta
  • Wynagrodzenie w zależności od posiadanego doświadczenia;
  • Realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój projektów;
  • Duża samodzielność.

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookies. Robimy m.in. aby poprawić Twój komfort w korzystaniu z naszej strony internetowej. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej przejdź do naszej Polityki Cookies.

×